Wednesday 9 October 2013

KENDURI TOK DA

Nie cerita lama, tapi aku nak cerita juga. Tak kisah la nie kan blog aku untuk Azfar. Aku nak bila Azfar besar nanti Azfar tahu cerita zaman Azfar dulu-dulu.

Ermmmm nie masa kenduri Tok Da. Tema Purple. Wah tak sangka Adik aku & Damia sampai jer....tengok-tengok dia orang pun pakai purple. Wahhhhh sehati sejiwa.

PURPLE DAY

Afar suka isap jari sampai ke siku
heheheeeee


hahahaaa dah isap tapak tangan

air liur meleleh

Amboi suka sungguh

Azfar buat ballon

senyummmmm


cute sangat

serius

pipiiiiiii

sambung isap tangan


wahhhh kami purple

Adik aku & Azfar
Aku & Damia

sama jer mulut

tema biru pula
nak ke rumah pihak lelaki



  • nak jadikan cerita masa nak pi rumah pihak lelaki (masa tu depan JPJ Seberang Jaya tempat kumpul ahli rombongan) baru terperasan road tax kereta dah mati. Alamak macamana nie???
  • hahahaaaa kami teruskan juga. Alhamdulillah kami selamat sampai. Fuhhhhh pastu terus buat road tax. Nasib baik adik aku yang buat. bleh la cepat sikit. senang.

No comments:

Post a Comment