Thursday 5 September 2013

RAYA 2013

Tahun nie raya giliran family My Hubby. Tema kami BIRU. Sebenarnya My Hubby nak biru turqoise tapi tak der yang berkenan, so jadi la biru. Ermmmmmm tahun depan giliran family aku nak buat kaler aper erkkk?

Baju raya tahun nie jimat coz semua baju aku jahit sendiri. Design pula hasil dari idea My Hubby & aku. Untuk Azfar kami buat macamtu coz untuk selesa, x nak panas. Tapi still nampak sedondon dengan kami. Pandai My Hubby pilih kain x panas. Selesa, dapat pakai sampai petang. ini bukan kain satin.

Beli 10 meter coz bidang 45 & berjalur. Ini reminder aku untuk beli kain tahun depan plak.

kat rumah Tok Ki & Opah

Tetamu paling awal makan kuih raya

Azfar suka sangat makan kuih raya

auuuummmm SEDAP

Nie dah sampai Kg. Padang Rengas, Kuala Kangsar


Azfar tolong Abi tarik beg

" Puan kami dah sedia "


part nie la Azfar paling suka


Yea Yea balik kg.




Tarik beg sampai depan pintu

Pose dari aku heheeee

KAMI BAHAGIA

BAHAGIA SANGAT-SANGAT







Azfar tengah main biji getah.
Balik kg baru dapat rasa semua nie

Asyik sungguh

Ada saja Kerja Azfar

Muka suka dapat makan kuih raya

SELAMAT HARI RAYA MAAF ZAHIR & BATIN
UMI & ABI SAYANG AZFAR SANGA-SANGAT

No comments:

Post a Comment