Wednesday 11 September 2013

SABAH : LUNCH

Kringggggggggg...... hahahhaha loceng makan dah bunyi (teringat masa zaman sekolah dulu) huhuhhuuuuu

Masa untuk makan. Kereta dah dapat so JALAN-JALAN CARI MAKAN. Kami makan kat Jesselton Point coz :
  • Nak tau Jesselton Point kat mana. Kan 1st time sampai Sabah.
  • Nak tengok schedule bot ke Pulau-pulau. Boleh set time. t tak kalut.
  • Lagi pun satu jalan nak ke hotel kami.
Kami makan kat Restoran Asli Indonesia " NASI PADANG IBU ". LIKE LIKE LIKE coz Padang Ibu Kampung HalamanKu. Kampung aku nama Padang Ibu. Aku dibesarkan kat situ la. Hahahaaa mai Sabah pun cari Padang Ibu juga.

Banyak pilihan makanan. Macam-macan adaaaaa......

Aku makan Nasi Goreng Isi Ketam & Milo Ais Tabur
My Hubby Mee Goreng Sea Food & Milo Ais

LUNCH

Menu

Kami dok kat luar
Cantik sangat laut kat sana

Azfar tunjuk bot & laut
Muncung mulut-mulut

Tengok air laut nak mandi la tu

Nie air kami
yang depan tue air Azfar heheheeee

SEDAP SEDAP SEDAP

Auuuummmmmm yum yum yum

muka makan ais

Ambil ais untuk bagi kat Azfar
Azfar nie suka sangat-sangat makan ais

Mee goreng sea food

Kami dah kenyang
Alhamdulillah


Bil kami
  •  makan kat sini best coz boleh layan mata tengok bot yang tak henti2 bawa pelancong.
  • Hahahaaa pic nasi aku tak ada coz lapar. Nasi sampai jer terus aku suap Azfar makan. heheheeee

No comments:

Post a Comment